Sunday, May 8, 2011

BERUSAHA UNTUK MENJADI YG TERBAIK...

sekalipun org lain telah melakukn berbgai2 untuk islam...
sekalipun org lain telah berjy menarik hati2 yg ingin pd islam...
sekalipun org lain sgt hebat dn telah pergi jauh...
aku di sini tidak akn mudah mengalah...
apa yg baik pd diri mereka,aku jdkn contoh untuk aku meneruskn kehidupan ini...
aku ingin menyumbang sesuatu kpd islam...
aku tidak mahu hanya menjd org yg melihat shj islam naik tp x membantu islam itu naik...
wlpn aku tahu diri ini tidak sehebat org lain dlm berdkwh..dlm kata2...
aku akn melakukan apa yg aku termampu...ya..apa yg telah Allah kurniakn pd diri ini...tidak akn aku sia2knnya...
sekalipun org tidak yakin pd diriku...dn menganggp aku tidak layak...
ianya tidak akn mematahkn semangatku untuk terus naik...
aku akn buktikn bhw aku juga bleh...jgn mudah path semangt...kuat2..insyaAllah...

No comments: